Le paysage de la production a considérablement évolué depuis la dernière enquête de la WFA en 2021. Le secteur semble être dans un état de flux, avec de nombreuses marques naviguant la pression de produire et de livrer le volume nécessaire de contenu, souvent dans des budgets plus serrés et à une vitesse accrue.

Lors de cette session ACA x WFA, Claire Randall analysera les principales conclusions du récent rapport conjoint, Global Content Production (mise à jour 2025), et partagera son point de vue sur les principes de base qui peuvent aider à jeter les bases d’un plus grand succès – quel que soit le modèle opérationnel de production adopté par une marque ou l’évolution de la technologie et de l’innovation.

Conférencier : Claire Randall, fondatrice et cheffe de la direction, Claire Randall Consulting
Date : mardi 10 juin 2025
Time : 9 h 00 – 10 h 00 HNE

Ce webinaire n’était pas enregistré

 

Claire Randall, Founder and CEO, Claire Randall Consulting

She started out as a TV Producer at Saatchi and Saatchi London before founding Claire Randall Consulting to manage all TV production for a global advertiser, across all categories, on an exclusive basis. 26 years later, CRC is a world-leading advertising production consultancy, with on-the-ground experts across Europe, North America, LATAM, Middle East, and Asia. They work with over 50 global advertisers, helping them manage their production investments across all media touchpoints, as well as advising on content strategy, production operating models, in-housing, and vendor ecosystems.

Hands-on from day one, she is passionate about creating personalized partnerships with clients, so her team of experts can offer strategic and impartial solutions built on integrity and collaboration.

CRC is a certified, Women-Owned Business, and she is proud to have built a majority female senior leadership team.